[MataroSensefils] Fwd: la sopa em diu que no estic a guifi

dll oct 6 20:51:00 CEST 2014

Amb el primer tracert es veu com passes a través de la xarxa sense fils
fins a arribar a la sopa. Enric, pot ser un problema de configuració
l'Apache o Nginx?

Per fer servir el nom sopa.matarosensefils.net com et diu l'Esteve, cal que
configuris el teu ordinador amb les DNS de la xarxa. Al wiki tens una
explicació de com fer-ho:
http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Serveis.ServidorDeNomsInternDNS

Seguim!

Jordi
El dia 06/10/2014 20.15, "irene pineda coll" <irenepi85 a gmail.com> va
escriure:

>>> data.64 bytes from 10.140.53.37 <http://10.140.53.37>: icmp_req=1 ttl=58
>>> time=16.3 ms64 bytes from 10.140.53.37 <http://10.140.53.37>: icmp_req=2