[MataroSensefils] Fwd: [guifi-users] Per si ius pot interessar ... Jornada Robòtica i Linkat - INS Menéndez y Pelayo - 29 de Novembre

dim nov 25 18:36:50 CET 2014

FYI
---------- Missatge reenviat ----------
De: "Lluís Dalmau" <lluis.dalmau a guifi.net>
Data: 22/11/2014 10.21
Assumpte: [guifi-users] Per si ius pot interessar ... Jornada Robòtica i
Linkat - INS Menéndez y Pelayo - 29 de Novembre
Per a: <guifi-users a llistes.guifi.net>

> Em complau informar-vos de la jornada "Robòtica i Linkat" organitzada per
l'INS Menéndez y Pelayo de Barcelona.

> La jornada es farà el proper dissabte dia 29 de novembre al mateix
institut.

> Us passo l'enllaç al formulari d'inscripció amb les dades del centre.
>
> Accés al formulari d'inscripció
>

> L'ordre de la jornada és el següent:
>

> Ponències:
>

> 9:30-10:30: Programació d'aplicacions mòbils (App Inventor) amb Linkat. A
càrrec de Josep Mª Sardà - INS Turró i Darder (Malgrat de Mar).

> 10:30-11:15: PICAXE, Lego NXT amb Enchanting i impressores 3D amb Linkat
(I). A càrrec de Josep Almar - INS Puig Cargol (Sant Antoni de Calonge)

> 11:15-11:45: Descans
>

> 11:45-12:30: PICAXE, Lego NXT amb Enchanting i impressores 3D amb Linkat
(II). A càrrec de Josep Almar - INS Puig Cargol (Sant Antoni de Calonge)

> 12:30-13:15: Scratch, WeDo i Linkat. A càrrec de Cristina Santamaria. ESC
Collasso i Gil (Barcelona)

> 13:15-14:00: Programació amb Python. A càrrec de Joan Verdaguer - INS
Menéndez y

=

guifi-users: https://llistes.guifi.net/sympa/arc/guifi-users
Esborrar-se/Unsubscribe: