[MataroSensefils] Problemes de càrrega de pàgines

Jose Legido jose a legido.com
dim nov 18 14:31:03 CET 2014

Hola.
Ens podeu donar ubicació des d'on us connecteu i com us connecteu?
Per exemple, el meu node es xxxxxx i em connecto amb vpn o amb aquest
proxy xxxxxx
I si pot ser les hores que va malament millor!!!

Gràcies!!!