[MataroSensefils] Proxy video.matarosenserils.net

Jose Legido jose a legido.com
dis maig 31 22:24:26 CEST 2014

Hola.
No es problema teu Pedro.
Deu haver alguna cosa al proxy que no funciona:
# nmap video.matarosensefils.net

Starting Nmap 6.40 ( http://nmap.org ) at 2014-05-31 22:26 CEST
Nmap scan report for video.matarosensefils.net (10.139.66.98)
Host is up (0.068s latency).
rDNS record for 10.139.66.98: MatSantFrancescPaulaRd1--22675.ip.guifi.net
Not shown: 994 closed ports
PORT     STATE    SERVICE
22/tcp   filtered ssh
53/tcp   open     domain
80/tcp   open     http
1723/tcp open     pptp
3128/tcp filtered squid-http
8291/tcp open     unknown

I si faig un telnet funciona per exemple el port 80 pero no el 3128:
# telnet video.matarosensefils.net 80
Trying 10.139.66.98...
Connected to video.matarosensefils.net.
Escape character is '^]'.
^[^]

# telnet video.matarosensefils.net 3128
Trying 10.139.66.98...
telnet: Unable to connect to remote host: No route to host

Jordi, pots reiniciar el proxy o mirar que surt als logs?
si em fas un usuari ho miro jo si vols