[MataroSensefils] Alternativa a la sopa de pedres

Enric enric a musaik.net
dll maig 26 11:09:47 CEST 2014

A 2014-05-25 23:58, Ferriol escrigué:
> El 25/05/14 20:45, Enric ha escrit:
> Enric, dius el pirate bay però és per torrents, com podem baixar
> torrents amb el mldonkey ? si no es pot, sabeu si hi ha alguin
> baixador de torrents col·lectiu, per installar-lo... El torrent va
> molt més ràpid a baixar que la xarxa de edonkey.

Amb el mldonkey pots utilitzar les xarxes que vulguis de les següents:

-Overnet
-Kademlia
-BitTorrent
-FastTrack (Kazaa)
-Gnutella
-Gnutella2
-FileTP (descarga desde HTTP y FTP)
-DirectConnect (alpha)
-OpenNapster (alpha)
-SoulSeek (beta)
-AudioGalaxy (defunct)

tot és qüestió de configurar-ho.
No les tinc totes habilitades, però si que hi tinc el torrent.
Proveu-ho.

http://www.ubuntu-es.org/node/2952#.U4MAQ7rqxUs
http://www.j6o3s6e.com/blog/2006/02/p2p-en-linux-%C2%BF-como-usar-mldonkey-i-i/