[MataroSensefils] Presentació a la llista i informació sobre nou node.

ivan ivan a rusc.net
dll maig 19 08:50:26 CEST 2014

les antenes han d'anar al punt més alt.
si es un edifici nou, tindràs tubs per passar el cable de xarxa fins casa
teva.

tothom voldria tindre l'antena a la finestra o sobre la taula del ordinador.
però així no funcionaria i hauríem de emetre a més potencia, creant soroll
radio elèctric

El dia 17 maig de 2014 20:05, Paco <paco a onna.be> ha escrit:

> ja
>
> Si, vull montar un node client.
> No coneixía aquest model. Li faré una ullada. Aquestes coses les compre
> a Landatel normalment. Algún altre proveïdor que em pugues recomanar ?

> crear
>
> Ja m'he registrat. Quan tinga una antena per casa comançaré el procés.

> terrat,
>
> Tinc visió directa amb l'antena.
> No puc instal·lar-la al terrat. Pertany a l'àtic.

les antenes han d'anar al terrat o taulada. demana permís, per accedir-hi

> Jo estic a dins el
> pati de l'illa, però el node aquest està tan alt que veig l'antena
> perfectament desde la terrassa de casa meva. No crec que hi haja cap
> problema per això.

si que hi ha problema. estàs tant aprop que segurament estàs fora del angle
de l'antena, i el fresnel
<http://ca.wikipedia.org/wiki/Zona_de_Fresnel>toqui els edificis que
hi ha pel mig, i per aconseguir la mateixa senya que
podries tindre al terrat (12m més alt) hauràs de pujar potencia a l'antena
perjudicant els altres enllaços.