[MataroSensefils] La Torre Maresme es veu tant que no la veig

Ferriol ferriol a musaik.net
diu maig 18 14:23:17 CEST 2014

Doncs, hem de decidir què fem. Jo m'ofereixo a arreglar-lo ja que el
faig servir i m'interessa arribar a la Sopa amb un bon enllaç.
Primer hem de saber què falla, no ? Si la part de la Torre o la Part de
los Alamos.

Salut !

El 18/05/14 10:20, Jordi Clopes Esteban ha escrit: