[MataroSensefils] La Batalla de los alamos

Enric enric a musaik.net
div maig 16 09:29:05 CEST 2014

El 16/05/14 07:58, ivan ha escrit:

> Alamo torna estar operatiu

El dia que en comptes de posar noms als carrers de persones nongrates,
com el carrer Pizarro [1], començarem a posar noms com Ivan Sensefils.
;-)
Merci altre cop.

[1] http://ca.wikipedia.org/wiki/Francisco_Pizarro

> [...]
>             €/mes (24 €/any) al nº de compte 0182-3882-00-0201616289
>
>             Per esborrar-te de la llista envia un correu
>             llista-request a matarosensefils.net
>             <mailto:llista-request a matarosensefils.net> amb la paraula
>             "unsubscribe" en l'assumpte del correu

>         Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa
>         sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes
>         (24 €/any) al nº de compte 0182-3882-00-0201616289
>
>         Per esborrar-te de la llista envia un correu
>         llista-request a matarosensefils.net
>         <mailto:llista-request a matarosensefils.net> amb la paraula

Coneixes el Taller de reparacions socials, culturals i sostenibles?
Tu també hi tens lloc a Can Fugarolas <http://fuga.musaik.net>