[MataroSensefils] El Retorno II

Jordi jordialiberas a hotmail.com
dll maig 12 18:04:41 CEST 2014

Hola Matarósensefils,
M'afegeixo a la setmana dels retorns a la xarxa, però sense tant de caché com en Ferriol. I rescatant un linksys amb un rang d'IP de la prehistòria! (l'Ivan ja us les ensenyarà...). En fi, que és un plaer tornar a estar connectat al món i fer xarxa amb vosaltres.
M'agradaria felicitar l'Enric i en Jose per aquestes sopes, a la meva època encara no existia! (A més, tinc aportacions a fer, si em dieu com m'hi sumo)
I per últim un dubte, m'he trobat que hi ha algunes pàgines d'internet que no es carreguen o que van molt lentes. Em passa amb la vanguardia, el ara.cat o altres. Pot ser que sigui un problema del meu AP? ...la configuració d'alguns DNS? ...de les IP's prehistòriques?
Vinga, salut i xarxa!!
Jordi Aliberas