[MataroSensefils] Retorn i VeuIP

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dll maig 12 10:32:36 CEST 2014

Caram quina sorpresa!
Benvingut de nou, la xarxa anirá millor amb gent com tu per aquí.

En quant a VeuIP tenim pendent fer un guifilab sobre el tema. És un servei
que interessa a molta gent, no massa complicat d'implementar i tenim poc
explotat.  Penso que caldria posar ordre, redefinir com s'assignen
extensions i mirar de comunicar-ho als usuaris que no tenen prou
coneixement.
En teoria toca guifilab aquest divendres, tot i que al Jordi i a mi ens va
millor el proper :-P
Als que tingueu centraletes muntades: manifesteu-vos!

Esteve

El dia 12 maig de 2014 7.13, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit: