[MataroSensefils] Retorn i VeuIP

Ferriol ferriol a musaik.net
dll maig 12 00:36:17 CEST 2014

Hola,

Sóc en Ferriol, feia molt de temps que no em connectava a través de les
ones de Mataró Sensefils. Tot una joia poder-ho fer, a més ha estat
bufar i fer ampolles en part a l'ajuda de l'Ivan i l'Enric.

Moltes gràcies per haver perceberat en la idea de crear una xarxa
autogestionada i haver-la fet crèixer d'aquesta manera, estic ben content!

Bé, em teniu al node MatAlfonsX62. El meu terrat es prou interessant, es
veu prou bé tot el barri de rocafonda i el palau, el node de
l'escorxador, alamos i torre maresme. Si puc us n'envio fotos.

Per acabar una petició, m'agradaria fer servir la VeuIP com ho haig de
fer? Vull una extensió.
I si vulgués un número de la xarxa telefònica com ho hauria de fer ?
També tinc un servei per fer trucades amb l'Ekiga a través de
diamondcard.us i no he pogut, s'ha de fer res especial ?

Au, salut, amor i xarxa !