[MataroSensefils] enllaç troncal Cuba - TorreMaresme

ivan ivan a rusc.net
div mar 28 11:52:28 CET 2014

estic configurant una Nanobeam.
en poca estona la munto.

El dia 28 març de 2014 11.31, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit:

> Recordeu que varem dir de posar una Nanobridge a Cuba que enllaci amb la
> Nanobridge de Cami Ral que hi ha a Torre Maresme. En tens alguna Ivan? Et
> podem ajudar a col·locar-la?
>
> A tope!
>
> Jordi
>

> El dia 28 març de 2014 10.32, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:

> Mataró pagant una quota voluntària de 2 EURO/mes (24 EURO/any) al nº de compte
> 0182-3882-00-0201616289

El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral
("XOLN")<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>
---
ivan a rusc.net
664446073

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.