[MataroSensefils] enllaç troncal Cuba - TorreMaresme

ivan ivan a rusc.net
div mar 28 10:32:37 CET 2014

ok
però això son hores de proves i s'ha de mirar en quin dels dos extrems esta
fallant.
i l'enllaç esta caigut des de fa unes setmanes.

El dia 28 març de 2014 10.24, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:

> Quedem un dia sobre la taula amb elements per reemplaçar i els provem?
> Jo crec que tinc tot això, ara, que si ho tinc es perquè ho he tret
> d'altre lloc i s'hauria de provar :)

> bé.

.

*Llista llista de correu Llista a matarosensefils.net
<Llista a matarosensefils.net>
Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense fils de
Mataró pagant una quota voluntària de 2 EURO/mes (24 EURO/any) al nº de compte
0182-3882-00-0201616289 Per esborrar-te de la llista envia un correu
llista-request a matarosensefils.net <llista-request a matarosensefils.net> amb
la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu *
.