[MataroSensefils] telefonia

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dic mar 26 08:47:55 CET 2014

okei, d'acord

Nina

From: perarriera a hotmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Date: Wed, 26 Mar 2014 07:08:18 +0000
Subject: Re: [MataroSensefils] telefonia

bon dia,

per mi perfecte, ja anireu informant

merci

Salut

EVA

SALVEM L'ANGELETA FERRER, escola pública al centre JA!!!

Date: Tue, 25 Mar 2014 22:49:53 +0100
From: jordiclopes a gmail.com
To: llista a matarosensefils.net

Hola Nina!

La centraleta ara no està operativa. Penso que si hi ha interès en utilitzar telefonia podríem fer una petita explicació de com funciona al proper GuifiLab.

Jordi

El dia 25 març de 2014 22.05, Nina González <ninagonzalezgarcia a hotmail.com> ha escrit:

Hola bona nit,jo ja tinc un núm de telefonia que fa un temps vaig sol.licitar, tenia instal·lat el zoiper en un ordinador vell que ara no faig servir i he instal·lat el programa en un altre ordinador.
La meva pregunta és: Puc tenir el mateix núm? Aquest núm és la clau? el nom d'usuària deu ser el mateix, oi?.

Es que a l'hora de posar en marxa el programa, no se que haig de fer: Si vaig a configuració quina opció he de triar:
1. configurar un compte de Zoiper (suposo que no ja que jo ja tinc un núm de telèfon) 2.  crear una nova compte: i quina d'aquestes SIP , IAX o XMPP
Ja em direu. Gràcies pel vostre suport,

Nina