[MataroSensefils] telefonia

dim mar 25 11:40:04 CET 2014

Hola Eva,

Ahir vaig estar fent proves amb la centraleta i sembla que no funciona
correctament ara mateix. Segurament és degut a uns canvis de maquinari en
el Supernode MatMAriaRosa.

Sobre com connectar, penso igual que en René: primer prova amb el Zoiper
http://www.zoiper.com/en/voip-softphone/download/zoiper3 En quant la
centraleta torni a funcionar t'envio el teu usuari i clau

Vagi bé!

Jordi

El dia 24 març de 2014 17.20, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit: