[MataroSensefils] Troncal a Rocafonda (era: Filtre adreça MAC en el trasto MatGegantaOmnitic)

Jose Legido jose a legido.com
dim mar 25 11:00:33 CET 2014

Hola.
Canvio l'assumpte per ser un tema diferent.

A Rocafonda hi ha un supernode al carrer Pintor Joan Miró. No sé si tens visió.
Si vols/pots es podria fer un enllaç troncal.

SAX!