[MataroSensefils] Filtre adreça MAC en el trasto MatGegantaOmnitic

Jordi M. fre2344554 a gmail.com
dim mar 25 00:06:52 CET 2014

Doncs arribo a la conclusió que em cal posar una antena en un supernode que
apunti cap al meu node (carrer Mèxic). Tinc al calaix una RouterBoard SXT i
per la part tècnica em penso que me'n podria sortir. Mirant al mapa veig
que la millor ubicació seria la del del supernode MatTorreMaresme però
desconec els passos i els tipus d'acords els que cal arribar per ampliar la
xarxa. Agrairia una mica d'orientació d'algú que hi tingués experiència.

SAX