[MataroSensefils] Filtre adreça MAC en el trasto MatGegantaOmnitic

ivan ivan a rusc.net
dll mar 24 17:51:32 CET 2014

-85 no es acceptable.

aquest debat l'hem tingut més d'un cop.
normalment em fet -80, però ja ha sortit algun cop de baixar-ho a -75 o -70

es molt important tindre uns enllaços ben fets, per que la xarxa funcioni
correctament.

aquest divendres al GuifiLab <http://mataro.guifi.net/> vam esta parlant
d'aixo.

El dia 24 març de 2014 17.32, Jordi M. <fre2344554 a gmail.com> ha escrit: