[MataroSensefils] Filtre adreça MAC en el trasto MatGegantaOmnitic

ivan ivan a rusc.net
dll mar 24 17:07:41 CET 2014

estan filtrades totes les MAC que tenen una  senya dolenta

[admin a MatGegantaOmnitik] > interface wireless access-list pr
Flags: X - disabled
 0   mac-address=00:00:00:00:00:00 interface=wlan1
signal-range=-120.-75authentication=no forwarding=no ap-tx-limit=0
client-tx-limit=0
     private-algo=none private-key="" private-pre-shared-key=""
management-protection-key=""

El dia 24 març de 2014 17.02, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: