[MataroSensefils] Guifi.net al plà de barris del Raval

dij mar 6 16:50:13 CET 2014

Hola!

No deixem refredar aquest tema! i més si tenim professionals que en sabeu
de preparar projectes per demanar ajudes. Us sembla bé si concretem una
reunió de treball per decidir com enfocar aquest tema i concretar tasques i
dates? No crec que estiguem més d'una hora.

Xavier, Nina (i qui vulgui ajudar) us proposo divendres dia 14 de març a
les 18:00 hores a
l'Arcàdia<http://www.mataro.cat/portal/contingut/generic/detall_equipament.html?idEquipament=89>
.

A banda d'això, m'ha arribat el següent correu amb unes subvencions de la
Generalitat en les que crec que encaixem, concretament en la de: *Subvencions
a entitats per a activitats i projectes de caràcter cívic, de participació
ciutadana i de promoció del voluntariat*

Tinc algunes idees de què podríem intentar vehicular però serà molt
interessant contrastar-ho amb vosaltres.

Com ho veieu? Quedem? :-)

Per cert, hi ha algú que es dediqui al tema de comunicacions de premsa i/o
publicitat?

A tope!

Jordi

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Benvolguts,

Us informo que en el *DOGC núm. 6572
<http://www20.gencat.cat/portal/site/portaldogc/menuitem.175f6f96e658ffc3e4492d92b0c0e1a0/?vgnextoid=641a7e48f7b6e210VgnVCM1000000b0c1e0aRCRD&appInstanceName=default&anexos=1&selectedYear=2014&selectedMonth=1&numDOGC=6572>*,
de 28 de febrer, han sortit publicades la *convocatòria
<http://portaldogc.gencat.cat/utilsEADOP/PDF/6572/1341564.pdf> i les bases
reguladores <http://portaldogc.gencat.cat/utilsEADOP/PDF/6572/1341513.pdf>
de les subvencions del Departament de Benestar Social i Família per a
entitats*.

Fins al dijous 20 de març de 2014, es poden presentar els formularis de
sol·licitud per a:

·         *Subvencions a entitats per a programes en matèria de família i
de lluita contra els maltractaments, la violència masclista i la violència
familiar i de promoció de la gent gran activa*

·         *Subvencions a entitats per a programes per al col·lectiu lesbià,
gai, transsexual i bisexual*

·         *Subvencions a entitats per a programes en matèria d'infància i
adolescència*

·         *Subvencions a entitats per a programes i activitats d'integració
social de persones estrangeres immigrades i catalanes retornades*

·         *Subvencions a les associacions juvenils i entitats que ofereixen
serveis a la joventut*

·         *Subvencions a entitats per a activitats i projectes de caràcter
cívic, de participació ciutadana i de promoció del voluntariat*
·         *Subvencions a entitats per al manteniment de programes de
serveis socials*

El dia 23 febrer de 2014 18.08, ninagonzalezgarcia a hotmail.com <
ninagonzalezgarcia a hotmail.com> ha escrit: