[MataroSensefils] La batalla de los Alamos II

ivan ivan a rusc.net
dll jun 30 09:07:04 CEST 2014

la RB133 de  Los Alamos, estava lenta la he rebotat i sembla que va un pel
millor. no va fina del tot.

El dia 29 juny de 2014 22:02, Ferriol <ferriol a musaik.net> ha escrit:

--
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.