[MataroSensefils] La batalla de los Alamos II

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dll jun 30 10:52:18 CEST 2014

De les opcions que planteges crec que la millor és obrir un apadrinament i reparar el SN de los àlamos i/o Torre Maresme.

Hem de fer bones pràctiques a la xarxa, i com s'ha dit moltes vegades, tothom veu la Torre Maresme, però si tens una opció més propera no és bo agafar i travessar tot Mataró, ja que es va saturant l'espectre radioelèctric, es creen enllaços dolents, etc...

Está molt bé el que planteges, ja que la majoria d'usuaris, mentre els funcioni, els és igual que hi hagi la meitat de la xarxa caiguda i hagin d'anar a fer la volta per tot mataró quan tenen la connexió a un salt. Ens hem de mentalitzar que la xarxa s'aguanta per a què la tenim redundada en la majoria de SN, i existeixen diversos camins per arribar a tot arreu.

En tot cas, si l'ivan comenta què tenim a Àlamos i què falta per arreglar-lo mirem com ho podem fer, si té cost, i obrim apadrinament.

SAX!!

XEVI P.