[MataroSensefils] Guifilab dia 20/06 a TCM

Ferriol ferriol a musaik.net
diu jun 29 22:02:44 CEST 2014

Jo tinc molt d'interés en el VoIP però no massa disponibilitat per
alliberar-me per un guifilab.

Ara que tenim una super xarxa l'hem de fer servir, a tope ! Crec que els
serveis és quelcom super important ara ! Cal que usar la xarxa sigui
interessants per les coses utils que hi ha dins i que ets lliure sent-hi !
Per això és genial la Sopa !

Salut !

El 26/06/14 09:55, Xavier Palacios ha escrit: