[MataroSensefils] Servidor VPN caigut

dis jun 21 09:54:20 CEST 2014

Està operatiu el proxy video.matarosensefils.net. El nom que tenia el proxy
de l'Escorxador també apunta a aquest proxy fins que no es torni a
restablir.

Jordi

El dia 21/06/2014 9.14, "Xevi Palacios" <xevi_palacios a hotmail.com> va
escriure:

> ara quins proxy's estan online?!?
> Em sembla que aquest esta amb el proxy de matwifi de backup, de quan va
fallar escorxador.

> Enviado desde mi iPhone

passw de sempre no li dona accés.

pero l'anomenaven aleta de tiburon.

fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de
compte 0182-3882-00-0201616289

llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu