[MataroSensefils] Coses interessants del SAX de Morella

Enric enric a musaik.net
dll jun 9 21:45:17 CEST 2014

Brutal Jordi,

moltes gràcies pel resum i els enllaços!!!
Quina enveja de no haver-hi sigut!

El 08/06/14 22:27, Jordi Clopes Esteban ha escrit:
> Hola!
>
> Encara amb la "resaca" del SAX aprofito per compartir algunes coses
> que m'han semblat interessants i m'he anotat per investigar quan
> tingui un moment. Algunes eines no són de les xerrades però han sorgit
> en converses amb d'altres participants.
>
> Totes les xerrades del SAX s'han enregistrat i es penjaran a Internet.
>
> *1-Eines utilitzades pel GLIR/NOC: xerrada d'en Miquel Martos:*
> GestióIP: http://www.gestioip.net/
> Looking Glass: http://www.cogentco.com/en/network/looking-glass
> Nfsen: http://nfsen.sourceforge.net/
> [...]

Coneixes el Taller de reparacions socials, culturals i sostenibles?
Tu també hi tens lloc a Can Fugarolas <http://canfugarolas.org>