[MataroSensefils] Proxy video.matarosenserils.net

Pedro Gonzalez de la Cruz pgdlc a hotmail.com
diu jun 1 12:14:16 CEST 2014

Bon dia a tots,

Sou uns cracks!!! Ja funciona!!!

Gràcies Jordi i Jose

Atentament,

Pedro González de la Cruz

Date: Sun, 1 Jun 2014 11:57:45 +0200
From: jordiclopes a gmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Proxy video.matarosenserils.net

Ei! Ja ho he trobat!
El proxy funcionava correctament en local. La ip local del proxy havia canviat tot i que el DHCP sempre li assignava la mateixa IP. Ara he configurat l'adreçament IP del proxy de forma estàtica i ja hauríeu de poder accedir-hi sense problemes.

Ja confirmaràs Pedro. Gràcies Jose i Pedro!

Jordi

El dia 31 maig de 2014 22:24, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:

Hola.
No es problema teu Pedro.
Deu haver alguna cosa al proxy que no funciona:

# nmap video.matarosensefils.net

Starting Nmap 6.40 ( http://nmap.org ) at 2014-05-31 22:26 CEST
Nmap scan report for video.matarosensefils.net (10.139.66.98)

Host is up (0.068s latency).

rDNS record for 10.139.66.98: MatSantFrancescPaulaRd1--22675.ip.guifi.net
Not shown: 994 closed ports

PORT     STATE    SERVICE

22/tcp   filtered ssh
53/tcp   open     domain
80/tcp   open     http
1723/tcp open     pptp
3128/tcp filtered squid-http
8291/tcp open     unknown

I si faig un telnet funciona per exemple el port 80 pero no el 3128:

# telnet video.matarosensefils.net 80
Trying 10.139.66.98...
Connected to video.matarosensefils.net.

Escape character is '^]'.

^[^]

# telnet video.matarosensefils.net 3128
Trying 10.139.66.98...
telnet: Unable to connect to remote host: No route to host

Jordi, pots reiniciar el proxy o mirar que surt als logs?

si em fas un usuari ho miro jo si vols

Per si serveix: vaig provar a connectar directament al POE i em continuava donant time out, no q el proxy refuses la connexio. Perdoneu q pot ser no he dit quin era el missatge d'error. El ping funcionava correctament.

Entenc q el dns no es pq sino quan he fet el ping no hauria funcionat, no?

Gracies a tots