[MataroSensefils] Petit problema de DNS

ivan ivan a rusc.net
dim jul 29 07:28:01 CEST 2014

he afegit el subdomini al servidor DNS de guifi.

no acabo d'entendre, per que ha d'estar en aquest servidor una IP externa.
en el servidor DNS de guifi posem les IP 10.x.x.x i les d'internet ja ho
gestiona el servidor DNS d'on has contractat els servei de hosting o
contractat el domini.
bilbo, nomes es accessible des de guifi, no dona servei de DNS a internet,
i si algu no te accés des de guifi no resoldrà els dominis

¿ho he entès bé?

El dia 28 juliol de 2014 23:00, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

>  Salut,
>
> un petit problema amb el dns.
>
> Si vaig a http://guifi.net/dnsmataro
>
> tinc el domini coromines.cat perquè tinc una web d'un subdomini dins de
> la sopa.
> Però la resta estant fora de sensefils.
> Però no puc posar ip's de fora a dnsmataro.
> M'explico?
> Com ho puc fer?
> Us adjunto el que hem diu.
>
> Vull que banc.coromines.cat apunti a 10.140.53.37 i que coromines.cat
> apunti a *178.33.113.57*
>
> Vinga,

> [...]

El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>
---

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.