[MataroSensefils] conectar-se a PdM Can Carreras

dic jul 23 18:27:08 CEST 2014

Hola Horaci,

És un enllaç de 21,5 Km amb Can Carreres.

Tot i que apareix Mataró sense fils com a mantenidor jo faria aquesta
consulta a la llista del Maresme:

https://llistes.guifi.net/sympa/subscribe/guifi-maresme

Caldria que ho comentessis per la llista del Maresme ja que és la gent de
Pineda de mar qui gestiona la torre de telecomunicacions de Can Carreres.

La meva opinió és que per un enllaç tant llarg amb un punt tant estratègic
com Can Carreres, caldria fer un enllaç troncal dedicat (una antena a
CCarreres i una al teu node) i després muntar un equip al teu node per
estendre la xarxa: el que en diem un supernode. El preu de les antenes a
ull pot anar entre 250 € i 450 € depenent de quins equips triïs per fer
l'enllaç. Normalment fem un apadrinament a través de la web de Guifi
<https://guifi.net/en/budgets/3671/list/Open> (Crowdfunding) per cobrir
aquestes despeses entre la gent interessada. Potser pots contactar amb la
teva associació de veïns per tal de promoure la iniciativa.

Espero haver sigut d'ajut. Salut Horaci!

Jordi

El dia 23 juliol de 2014 18:09, Horaci Macias <horacimacias a gmail.com> ha
escrit: