[MataroSensefils] (Off topic) Routerboards i OpenVPN

toni a homedes.net toni a homedes.net
dij jul 10 20:31:57 CEST 2014

Hola Esteve,

No se m’havia acudit, tinc un vell WR741N amb OpenWrt. Ho intentaré. De totes maneres també era per donar-me una excusa per comprar una Routerboard i jugar-hi.

Provaré el 741 a veure que passa.

De: Esteve Olm
Enviat: ‎dijous‎, ‎10‎ ‎de juliol‎ de ‎2014 ‎16‎:‎52
Per a: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils

Que em corregeixin els experts si m'equivoco, però jo crec que sí.

De fet qualsevol aparell capaç de fer VPN serviria, fins i tot un router vell reciclat amb el OpenWRT.
També podries investigar si el propi router ADSL et permet fer-ho, així estalvies un aparell.

El dia 10 juliol de 2014 16:02, Toni Homedes i Saun <toni a homedes.net> ha escrit:

Hola,

Com que veig que coneixeu bastant bé les Routerboards, perdoneu una pregunta que no és ben bé de WiFi.

Vaig agafar una subscripció d'un mes amb Private Internet Access i veig que va molt bé, i ara voldria agafar la d'un any.

La qüestió es que crec que seria possible usar una Routerboard entre el router ADSL i la resta de la casa per passar _tot_ el trafic per la VPN (que és una OpenVPN).

Sabeu si es pot fer?

Moltes gràcies,

--
Toni Homedes i Saun