[MataroSensefils] Piratebay al mldonkey de la Sopa de Pedres

Enric enric a musaik.net
dic jul 9 21:01:18 CEST 2014

Salut,

per cert, respecte al P2P. Haig de fer un comentari per cuidar l'Ivan.

El P2P és la òstia, és el futur ( o passat o present), i és la manera
més horitzontal de compartir qualsevol tipus d'informació.

Però és "enemic" de guifi.net. Ja que és un programari molt poc solidari
perquè es menja tot l'ample de banda. Si algú l'engega i va per la xarxa
sensefils, la pot col·lapsar.
És per aquest motiu, que no es poden utilitzar per sensefils.

En canvi, els mldonkeys que hi ha a Mataró Sensefils, estant connectats
directament als ADSL i no molesten a la xarxa. I si us voleu utilitzar
la xarxa P2P, feu-ho des d'aquests servidors.

En resum, busqueu els enllaços per piratebay i després els poseu als
mldonkeys.

A sensefilar!!!

A 2014-07-09 00:23, Ferriol escrigué: