[MataroSensefils] La porta a Internet de l'Escorxador està caiguda. Activada una porta alternativa.

ivan ivan a rusc.net
dis gen 11 08:53:11 CET 2014

a mi avui em funciona, ahir no ho vaig poder provar.

he creat aquest altre. proxy.matwifi.com  disculpeu per l'spam

heu de tindre els DNS de Mataró SenseFils 10.139.56.2 i 192.168.67.100

El dia 10 gener de 2014 16.25, Pedro Gonzalez de la Cruz
<pgdlc a hotmail.com>ha escrit:

>  Bona tarda jordi,
> He provat a canviar al navegador el proxy d'escorxador per
> video.matarosensefils.net i no funciona. Tambe he provat posant '//' al
> davant i tampoc.
> Suposo q el pory q hem de posar es el 3128,no?
> Tens una ip?
>
> Gracies

El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral
("XOLN")<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>
---

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.