[MataroSensefils] Guifi.net al plà de barris del Raval

ninagonzalezgarcia@hotmail.com ninagonzalezgarcia a hotmail.com
diu feb 23 18:08:30 CET 2014

Hola Xavier,
Crec q van demanar des de l'atencio social.
Podem treballar plegats la nova sol.licitud

----- Reply message -----
De: "Xavier Riu" <xriu a ub.edu>
Para: <llista a matarosensefils.net>
Asunto: [MataroSensefils] Guifi.net al plà de barris del Raval
Fecha: sáb., feb. 22, 2014 21:28
Hola a tothom, jo vaig molt carregat de feina, però també tinc força
pràctica a omplir papers per demanar subvencions vàries. Si algú
altre s'anima i ho podem fer entre més, m'hi apunto.

El que no es veu clar és per quin apartat l'hauríem de demanar.

Potser aniria bé 1. Programes de suport en l’àmbit de l’Atenció
Social. ?

En un principi pensava que el lògic seria "10. Promoció de la
integració social, de la sensibilització ciutadana i de la
convivència", però és només per a la integració d'immigrants i prou
(i a més només hi destinen 8.000€).

Algú recorda per quin concepte es va demanar l'altra vegada? Era
aquest últim, potser?

El d'atenció social diu: "Són objecte d’aquesta la convocatòria les
activitats o programes desenvolupats a la ciutat de Mataró dedicats
a les persones o grups que per circumstàncies diverses, especialment
de manca d’autonomia i dependències, presenten situacions de
vulnerabilitat o exclusió social que dificulten la seva integració
social."

salut,

xavier

El 22/02/14 09:24, Jordi Clopes Esteban
ha escrit:

Ja he demanat el projecte Guifi pel pla de barris a BCN.
Quan m'arribi us el passo.

Salut, amor i xarxa!

Jordi

El dia 22 febrer de 2014 9.19, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>
ha escrit:

De fet podríem demanar als companys de Guifi
Barcelona el projecte presentat al seu Ajuntament per
col·laborar en el pla de barris i així poder
aplicar-ho a la sol·licitud de subvencions de Mataró.

Si voleu jo demano la documentació presentada als
companys de BCN. Qui s'encarrega d'elaborar la proposta?

Jordi

El dia 22 febrer de 2014 9.11,
cristina julia <criscrisjulia a hotmail.com>
ha escrit:

Gràcies !aquest video esta molt  bé