[MataroSensefils] Guifi.net al plà de barris del Raval

Xavier Riu xriu a ub.edu
dis feb 22 21:28:17 CET 2014

Hola a tothom, jo vaig molt carregat de feina, però també tinc força
pràctica a omplir papers per demanar subvencions vàries. Si algú altre
s'anima i ho podem fer entre més, m'hi apunto.
El que no es veu clar és per quin apartat l'hauríem de demanar.
Potser aniria bé 1. Programes de suport en l’àmbit de l’Atenció Social. ?
En un principi pensava que el lògic seria "10. Promoció de la integració
social, de la sensibilització ciutadana i de la convivència", però és
només per a la integració d'immigrants i prou (i a més només hi destinen
8.000€).
Algú recorda per quin concepte es va demanar l'altra vegada? Era aquest
últim, potser?
El d'atenció social diu: "Són objecte d’aquesta la convocatòria les
activitats o programes desenvolupats a la ciutat de Mataró dedicats a
les persones o grups que per circumstàncies diverses, especialment de
manca d’autonomia i dependències, presenten situacions de vulnerabilitat
o exclusió social que dificulten la seva integració social."
salut,
xavier

El 22/02/14 09:24, Jordi Clopes Esteban ha escrit: