[MataroSensefils] porta escorxador

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dll feb 17 13:24:50 CET 2014

Ei! No us preneu malament cap comentari!
No crec que en René ataqui a ningú en concret, i a tothom en general, jeje
sol ser bastant sec! (si m'ho permets rené), ja l'anireu coneixent!!!
jejeejje

Tot i així, en rené té raó, a vegades traspassem càrregues a gent molt
implicada a la xarxa, tot i que potser aquell tram ni ens afecta. És un rol
que hem pres, però no està de més de tant en tant rebre la implicació de la
resta d'usuaris.
Particularment, estaria be poder llegir comunicacions, mails, iniciatives
de la resta d'usuaris. N'hi ha que ho fan, però realment, la majoria només
es mouen quan no els funciona la xarxa. De fet, fins i tot hi ha usuaris
que surten pel proxy gratuit que truquen als tècnics per a què els
solucioni d'urgència un problema i esperen que es faci ràpid i gratuït. Per
això entenc a en René.

Així doncs, aprofito per a recordar-vos que el tercer divendres de cada mes
es fa un GuifiLAB, al que podeu assistir i plantejar les vostres propostes,
o oferir la vostra ajuda, o simplement aprendre com poder col·laborar.

Per altre banda, us recordo que ja hem iniciat el 2014, i que podeu fer
donacions al compte del peu del mail. Tothom pot col·laborar, amb menor o
major mesura, amb coneixements, amb intencions, amb calers, etc...

SAX!!!

El dia 17 febrer de 2014 12.57, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: