[MataroSensefils] porta escorxador

nicolas lacroix nlacroix17 a yahoo.es
dll feb 17 12:34:18 CET 2014

Hola René,

Aprofito que la connexió s'ha restablert per dónar les gràcies a qui ha fet ho ha fet possible.
Però també et vull contestar el teu últim missatge.

No crec que sigui una solució agafar aquest tó.

Els que, com jo, no tenim el coneixement tècnic no podem anar a remenar cables o materials que ni tan sols sabem a on estan ubicats; no cal dir-ho.
És evident que alguns, que tenen aquest coneixement, s'han de responsabilitzar del funcionament de la xarxa, i sóc conscient de que això representa una càrrega.
Per disminuir aquesta càrrega potser seria possible organitzar una mena de repartició de tasques bàsiques de verificació o manteniment ?
D'altra banda, si s'explica clarament quin material s'ha d'instal·lar o substituir, i quin cost té, els que depenen d'aquest material per la seva connexió podran decidir amb coneixement de causa si volen participar o si s'estimen més quedar sense connexió.

Mentres tant, crec que hem de poder avisar dels disfuncionaments detectats, i informar-nos de les solucions possibles, sense que ens contestin amb aquest menyspreu.

Salut.

Nicolas LACROIX