[MataroSensefils] Node Escorxador no funciona

ivan ivan a rusc.net
dic feb 12 20:53:15 CET 2014

moltes gràcies Jose

crec que el SuperNode de l'Escorxador, no acaba de funcionar be
http://guifi.net/ca/guifi/device/13365

El dia 12 febrer de 2014 19.01, Jose Legido
<jose a legido.com>:<jose a legido.com>ha escrit: