[MataroSensefils] La sopa inaccessible des de fora

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dis feb 1 10:54:36 CET 2014

Aquest es el que vem muntar al guifilab que elnvaig acabar de muntar ahir. Encara no esta posat a canmestres.

Orrius esta funcionant amb dns de mataro 10.139.56.2

Enviado desde mi iPhone