[MataroSensefils] Fwd: la sopa em diu que no estic a guifi

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dij des 18 20:29:06 CET 2014

Hola bona nit,em podreu dir com haig de fer per copiar el que surt en la pantalla i pegar-ho en el correu. He fet :He anat al botó Inici --> Executar i escrit cmd i fes Intro. Se t'obrirà el terminal Ms-dos. Allà escriu ping sopa.musaik.net i ens dius que t'hi posa. però no puc pegar el que en diu.Gràcies. Per altre banda, a mi em va molt malament la xarxa, nomès si vaig des de Cuba puc accedir.  Crec que potser hi ha alguna cosa que no va bé. Gràcies

Nina

From: ninagonzalezgarcia a hotmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Date: Sun, 5 Oct 2014 00:51:49 +0000
Subject: Re: [MataroSensefils] Fwd: la sopa em diu que no estic a guifi

Nina

Date: Sat, 4 Oct 2014 17:31:52 +0200
From: jordiclopes a gmail.com
To: llista a matarosensefils.net

I ara pots escriure-hi al terminal tracert sopa.musaik.net ? i dir-nos que t'hi surt?
Amb quins aparells connectes a la xarxa sense fils? Accedeixes a Internet a través de l'Ivan (MatWiFi)?
Jordi
El dia 4 octubre de 2014 17:07, irene pineda coll <irenepi85 a gmail.com> ha escrit:
Merci Jordi! doncs posa el següent:
C:\Users\Usuario>ping sopa.musaik.net

Haciendo ping a sopa.musaik.net [10.140.53.37] con 32 bytes de datos:Respuesta desde 10.140.53.37: bytes=32 tiempo=5ms TTL=61Respuesta desde 10.140.53.37: bytes=32 tiempo=3ms TTL=61Respuesta desde 10.140.53.37: bytes=32 tiempo=3ms TTL=61Respuesta desde 10.140.53.37: bytes=32 tiempo=3ms TTL=61
Estadísticas de ping para 10.140.53.37:    Paquetes: enviados = 4, recibidos = 4, perdidos = 0    (0% perdidos),Tiempos aproximados de ida y vuelta en milisegundos:    Mínimo = 3ms, Máximo = 5ms, Media = 3ms
C:\Users\Usuario>
El dia 4 octubre de 2014 15:57, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> ha escrit:
Hola!
Fas servir Windows? Si és el cas ves al racó de pensar.... És broma :-D Ves al botó Inici --> Executar i escriu cmd i fes Intro. Se t'obrirà el terminal Ms-dos. Allà escriu ping sopa.musaik.net i ens dius que t'hi posa.

Jo hi puc accedir normalment a la sopa.
Jordi

El dia 4 octubre de 2014 13:01, irene pineda coll <irenepi85 a gmail.com> ha escrit:
Hola gent, jo també tinc problemes amb http://sopa.musaik.net/ i no sé com solucionar-ho. He llegit aquests últims correus que heu enviat, i veig a l'Aaron li passa el mateix, que quan entra a veure alguna pel·lícula li diu que "Ha d'estar a guifi.net", però no entenc ben bé la solució donada sobre els DNS. He provat entrar a guifi.net amb l'usuari i contrasenya i em diu que la contrasenya no és correcte, llavors demano que m'envin nova contrasenya però no la rebo. Si algú em sap explicar que no faig bé o si he de canviar alguna cosa us ho agrairia molt.No he tocat res de la configuració que em va fer l'Ivan. Tinc un router reciclat de telefonica.
Moltes gràcies!

El dia 28 setembre de 2014 22:14, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:
ja funcionen els DNS el servidor DNS d'Òrrius agafa del servidor  206 i aquest tenia un servidor extern, des de que vam tindre el problema del DNS.

Aaron si no et funciona, esborra el cache del teu router

root a Andreu:~# nslookup sopa.musaik.net
Server:        10.139.66.206
Address:    10.139.66.206#53

Non-authoritative answer:
Name:    sopa.musaik.net
Address: 87.235.29.21

root a Andreu:~# nslookup sopa.musaik.net 10.139.56.2
Server:        10.139.56.2
Address:    10.139.56.2#53

Name:    sopa.musaik.net
Address: 10.140.53.37

[...]

root a Andreu:~#
root a Andreu:~# ping  sopa.musaik.net
PING sopa.musaik.net (10.140.53.37) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 10.140.53.37: icmp_req=1 ttl=58 time=16.3 ms
64 bytes from 10.140.53.37: icmp_req=2 ttl=58 time=9.88 ms
64 bytes from 10.140.53.37: icmp_req=3 ttl=58 time=7.06 ms
64 bytes from 10.140.53.37: icmp_req=4 ttl=58 time=10.6 ms
^C64 bytes from 10.140.53.37: icmp_req=5 ttl=58 time=6.23 ms

--- sopa.musaik.net ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 received, 0% packet loss, time 20135ms
rtt min/avg/max/mdev = 6.231/10.028/16.328/3.558 ms
root a Andreu:~#

El dia 28 setembre de 2014 21:41, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

    Salut,

    Aaron estàs a la llista de mataró sensefills?

    Però si no, ja en tenim un altre amb el problema del DNS.

      -------- Missatge reenviat --------

            Assumpte:

            la sopa em diu que no estic a guifi

            Data:
            Sun, 28 Sep 2014 17:59:27 +0200

            De:
            Aaron gonzalez isaac <korsario a me.com>

            A:
            Enric <enric a musaik.net>

      Hola enric, em surt aixo cuan intento baixarme em surt aixo :

                   Has d'estar a Guifi.net

                        Per poder accedir als continguts de
                          la sopa de pedres cal que estiguis dins d'una
                          de les xarxes lliures sensefils més grans dels
                          món. La de Guifi.net.

                          En aquests moments estàs accedint a la sopa de
                          pedres des d'internet via la xarxa privativa
                          que ens ofereixen les operadores amb els seus
                          ADSL asimètrics, és a dir, has de xuclar més
                          del que dones.

                          No és pas així amb la xarxa sensefils de Guifi.net
                          que pots donar tant com dones.

                          Si et vols connectar des de Mataró, mira't el
                          mapa dels nodes que hi ha a Mataró:

                          Nodes
                            a Mataró

                          I per connectar-t'hi cal que segueixis els
                          tres passos:

                          Passos
                            a seguir per entrar a guifi.net

                        Que pot passar  ?