[MataroSensefils] [ForaDeTema] Fwd: Cicle de xerrades a l'Ateneu d'Arenys: Guifi.net + Eticom Som Connexió

Ferriol ferriol a musaik.net
div des 12 12:14:31 CET 2014

Impressionant !

Molt ,molt interessant. El terme de SOBIRANIA TECNOLÒGICA m'interessa
molt. Jo l'entenc com que la tecnologia no sigui només voluntat de les
empreses i sobretot grans multinacionals per generar beneficis econòmics
sinó que la societat civil pugui fer-la per millorar la nostre qualitat
de vida, pel benefici comú.
Ara per ara sembla que la tecnologia són béns o serveis que ofereixen a
les empreses per treure'n un benefici, l'atractiu per qui el compra és
l'utilitat que pugui tenir. Però encara no hi ha mecanismes perquè les
persones puguin crear eines per millorar o resoldre necessitats sense
que això sigui motiu de benefici econòmic per algú, sinó simplement un
bé comú. Evidentment que en caldrà pagar el cost però no és l'objectiu.

Ja és hora de que usem la tecnologia per millorar les condicions de vida
de les persones, de la societat en general i no que sigui el mitja per
enriquir empreses a base de crear-nos necessitats tecnològiques. Tenim
necessitats que requerixen tecnologia.

També es bo que la tecnologia sigui NOSTRE ja que la paguem, i no que a
sobre de pagar-la en tingui el control 4 gats.

A veure si puc passar per la xerrada. La veritat és que tinc moltes
coses pendents i no puc amb més però això em sembla molt necessari
perquè la nostra societat es pugui emancipar del poder econòmic, hem de
començar a gestionar les nostres eines pel nostre bé i no pel bé dels
beneficis particulars...... Realment mola molt !

Salut !!!!

El 12/12/14 a les 11:14, ivan ha escrit: