[MataroSensefils] Proxy

dic des 10 09:33:21 CET 2014

Bon dia Jordi,

S'ha anat comentant en els correus. T'explico:
La porta a l'Escorxador fa mesos que no funciona i es va activar la de sant
Francesc com a backup. Com que la cosa es va allargar el que vaig fer i
vaig comentar per la llista, va ser que el nom
porta.escorxador.matarosensefils.net portés cap a la IP de la
porta.santfrancesc.matarosensefils.net. Pensa que hi ha usuaris que no
saben reconfigurar el seu navegador web per canviar on posa
porta.escoxador.matarosensefils.net per
porta.santfrancesc.matarosensefils.net També hi ha usuaris que pel motiu
que sigui no segueixen les informacions que es donen per la llista, la web
o el Facebook de Mataró sense fils i d'aquesta manera van tornar a tenir
accés via porta a Internet varis usuaris, suposo que tu inclós ;-)

Qualsevol dubte ja ho saps. Vagi bé!

Jordi

El dia 10 desembre de 2014, 8:41, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com