[MataroSensefils] problemes domini matarosensefils.net

diu des 7 16:41:53 CET 2014

Hola!

Si fas servir Windous pots obrir un terminal d'MS-Dos (Inici-->Executar o
Buscar --> escrius CMD) i un cop dins escrius *ipconfig /all*
Enganxa el resultat en un correu i indicans quins DNS tens configurats.

Penso que deus tenir alguna cosa mal configurada.

Jordi

El dia 6 desembre de 2014, 19:22, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com