[MataroSensefils] sopa de pedres

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
diu des 7 14:08:57 CET 2014

bona tarda.
Sóc el Matsantbru4, i us explico la meva experiència final amb la sopa de pedres. aquests dies he intentat descarregar-ne una, sense èxit.
alguns cops es parava la descàrrega a 100mg, d'altres a 300, i finalment aquesta última s'ha parat quan ja portava 1gb i 4h de connexió.

No sé què haig de fer per poder-ho descarregar correctament, si sóc l'únic que té problemes, o no. jo ho he provat uns 7 cops, i res de res.

em sembla que desisteixo.

No sé si el problema està en la meva nano, amb el supernode en el que em connecto, amb els enllaços que hi ha fins a la sopa,..., etc.

Un altre dubte que em ve al cap és si per entrar a la sopa i descarregar-me alguna peli haig de fer servir el proxy o no. Només em funciona a través del proxy.

moltes gràcies.