[MataroSensefils] sopa de pedres

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dic des 3 06:21:16 CET 2014

Bon dia al mati ben d'hora ben d'hora!!

Ara mateix, amb la xarxa sense massa trànsit, per no dir que estic sol... estic descarregant de la sopa a 25mbps!!! És a dir, en un quart d'hora em podria descarregar una peli de mida "standar" de les que hi ha la sopa.

Aquí ho podeu veure! http://es.tinypic.com/r/biq849/8

Aquesta tasa de transferència dependrà de la quantitat de descàrregues simultànies que hi hagi a la sopa, les que tinguis tu, de la connexió que tinguis amb el teu SuperNode i dels enllaços que tinguis fins a la sopa.

Tot i així, crec que és lent pel que dius, ara bé, mirant la informació del teu node, veig que estàs connectat amn una Nanostation a 2'4. Aquesta antena no et permetrà enllaçar-te a més de 54Mbps en el millor dels casos, i veient les gràfiques no passes d'uns 10.
Podem intentar fer alguna prova i veure si és cosa dels SN, i en tot cas proposar un apadrinament per millorar el SN d'Àlamos i els seus enllaços. Alhora, si es canviés el SN hauries de canviar la teva antena, tant tu com la resta d'usuaris del SN. Tot és proposar un apadrinament, parlar amb el padrí principal del SN i veure qui hi vol col·laborar i si és factible la millora.

A tope!

SAX!

From: jcvpolaco a msn.com
To: llista a matarosensefils.net
Date: Tue, 2 Dec 2014 21:07:03 +0100
Subject: [MataroSensefils] sopa de pedres

Hola, bona nit.
Una pregunta. Sóc nou amb el tema de la sopa de pedres. Ahir vaig mirar-m'ho,..., però el mozzilla em dia que per descarregar una pel·lícula (8 apellidos vascos), tardaria 12h o més i vaig tancar l'intent.

És així?

Algú que ho hagi provat,.., tarda tant en descarregar-se una pel·lícula?

moltes gràcies
Matsantbru4