[MataroSensefils] problemes domini matarosensefils.net

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dll des 1 06:26:54 CET 2014

Hola, bon dia. Sóc el node matsantbru4, em connecto a través de la porta l'escorxador, i tinc d'enllaç matalamos.

Tinc un problema de connexió amb el domini matarosensefils.net.
resulta que no puc veure res d'aquest domini, ni tan sols la llista, que és el més interessant per seguir al dia de les coses.

crec que tot lo altre hi puc accedir, però a aquest contingut no.

Algú em pot ajudar perquè no trobo d'on pot venir el problema.

moltes gràcies.