[MataroSensefils] Connexió i documentació

dll ago 25 08:16:09 CEST 2014

Bon dia Fidel,
No és l'Ivan (Matwifi) el vostre proveidor a Internet?
Potser és tan senzill que l'Ivan et passi l'enllaç a la web del regulador
(CNMC) on es veu que està enregistrat junt amb les altres operadores.
Matwifi i Mataró sense fils és igual de legal que la resta d'operadors
d'Internet.
La xarxa de Mataró sense fils (Fundació Guifi.net, també inscrita en el
registre d'operadors) és només el camí que utilitza Matwifi per donar-vos
servei i el que vosaltres com a usuaris podeu utilitzar per conectar-vos
amb d'altres usuaris.
De totes maneres és molt necessari fer un document que expliqui tot això,
tal com proposes. Ho miro.
Gràcies Fidel
Jordi
El dia 24/08/2014 11.30, "fidel borras subirana" <fidel_bosu a hotmail.com>
va escriure: