[MataroSensefils] Incidencia connexio

Jordi Aliberas jordialiberas a hotmail.com
dll ago 18 10:33:14 CEST 2014

Hola a tothom,

Des de cuba5bis també estic conectat a la matmariarosa o matrosamaria (o con sigui...) per VPN. Resulta que fa dies que la cosa va amb intermitència i amb mala connexió, però avui estic en blanc...

Tinc connexió a la sopa, però no tinc sortida a res més. Sóc només jo que tinc problemes? He de canviar quelcom?

Salut,

Jordi.A:

El 08/08/2014, a les 19:59, <pgdlc a hotmail.com> va escriure: