[MataroSensefils] Incidencia connexio

Jose Legido jose a legido.com
dim ago 5 17:49:13 CEST 2014

Els parámetres importants son:
Signal Strength: -74 dBm (potència de senyal, quan mes baixa millor.
Dolenta mes gran de -75. Millor mes baixa de -70)
Transmit CCQ: 90% (quant mes a prop de 100% millor, 90% es un bon valor)
TX Rate: 11 Mbps (velocitat d'enviament)
RX Rate: 5.5 Mbps (velocitat de recepció)
Les velocitats de TX.RX haurien d'arribar al màxim de com està configurada
l'antena, no sé si genganta està a 11Mbps o a 54Mbps