[MataroSensefils] Proxy alternatiu

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dic abr 23 09:24:46 CEST 2014

Faig una proposta pels proxy's.
Que sempre que s'accedeixi per proxy aparegui un portal captiu recordant que es un servei gratuit, les condicions d'us, i animant a col.laborar amb la xarxa.

Potser així augmentem participacio!
Seria molt complicat de fer?

SAX!

Enviado desde mi iPhone