[MataroSensefils] Proxy alternatiu

Pedro Gonzalez de la Cruz pgdlc a hotmail.com
dic abr 16 19:56:25 CEST 2014

Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense fils de
Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte
 0182-3882-00-0201616289

A veure si posant-lo al principi es veu millor.

Entenc que a mi ni als que col·laboren s'ens ha de donar les gràcies.

No
 és de tots??? doncs com que també és meu em preocupo per saber pq no
funciona, si puc fer alguna cosa per resoldre-ho, bé. Sinó com a mínim
qui pugui fer quelcom o donar una resposta ja tindrà alguna cosa per
informar a la resta i que tinguem les coses una mica més clares.

El meu correu era més súbtil, per veure si s'animava la gent a col·laborar.

Es que m'havia subtat que ningú més digués res sobre el proxy, peró bé, ja se sap...

I per acabar, fent servir un correu (5/3/2012) del nostre estimat i imprescindible Ivan, com en Jordi, Legido, René, Xevi i altres (q bonic seria poder posar "molts" al davant), encara que m'he permés modificar-lo una mica...

Tòpics - Típics
● És important que tingueu  MOLT CLAR que...
 (tòpic) guifi.net es fa a base de “donacions”

- guifi.net es fa a partir de les inversions que fan els usuaris per connectar-s'hi (tòpic) A guifi.net no es pot garantir el servei

- El servei el garanteixen els propis usuaris a si mateixos, o contractant-ho a
professionals. Un operador tradicional pot garantir molt menys!!! Quan tindré “cobertura”?

- Quan te la posis (tu o contractant-ho a un professional)

- Promotors típics: Particulars, Empreses, Ajuntaments, Associacions de
veïns... Quan s'”arreglarà”

- Quan ho arreglis tu, un altre, o contractis a un professional.
ja se que tothom ho sap, però a vegades ens oblidem.
la xarxa es de tots i la fem entre tots.

Paràlisi de decisions
Hi havia una vegada quatre persones que...

es deien Tothom, Algú, Qualsevol i Ningú.

S'havia de fer una feina important i en Tothom estava segur que l'Algú la faria.

La podia haver fet en Qualsevol, però la va acabar fent en Ningú.

L'Algú es va empipar perquè era una tasca per en Tothom.

En Tothom es pensava que en Qualsevol la faria, però en Ningú se'n va adonar que en Tothom no la faria.

La història acaba amb en Tothom queixant-se a l'Algú quan en Ningú va fer el que en Qualsevol podria haver fet.

Atentament,

Pedro González de la Cruz