[MataroSensefils] Servidor DNS MataróSenseFils KO

ivan ivan a rusc.net
dll set 30 10:31:43 CEST 2013

El dia 29 de setembre de 2013 19.25, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha
escrit:

> [...]
> correctament: resol els noms que té definits però no els altres.
>
> Com si aquest servidor no tingués accés a internet i/o dns definits.
>
> nslookup - 10.139.56.2
> Server: 10.139.56.2
> Address: 10.139.56.2#53
>
> Name: mataro.guifi.net
> Address: 77.228.193.183
> Server: 10.139.56.2
> Address: 10.139.56.2#53
>
> ** server can't find google.com: REFUSED
>
> Avui ho he detectat però es veu que fa dies que passa.
>
> Si cal ajuda per solbentar-ho, digueu a la llista :-)

aquesta setmana el servidor de Cuba era el meu PC configurat amb preses,
per que el proxmox de Cuba va petar la xarxa.
no he tingut tems fins ahir per arreglar-ho. he anat posant pedaços, per
als problemes que anaven venint.

crec que ara funciona tot correctament.